iWoman.pl iWoman.pl

przejdź do listy blogów przejdź do serwisu

LogowanieRejestracja

Kobiety wybierają luksus w rozsądnej cenie - samochody Ssang

 Jaki powinien być samochód idealny? Niezawodny, bezpieczny, ekonomiczny, a dodatkowo wielofunkcyjny i oczywiście zapierający dech w piersi, zarówno w kwestii wyglądu jak i wyposażenia. Nie ma co ukrywać, że 42% Polaków za najważniejsze czynniki brane pod uwagę przy zakupie samochodu wskazało ekonomiczność, niskie spalanie i tani serwis. Jednak każdy chciałby samochód o nowoczesnej stylistyce i z bogatym wyposażeniem.

Czy zatem można połączyć jakość, bezawaryjność, najnowsze technologie, design i rozsądną cenę? Marka SsangYong pokazuje, że można.

 

SsangYong już od ponad 60 lat jest obecny na rynku motoryzacyjnym, a od lat 80' specjalizuje się przede wszystkim w produkcji samochodów z napędem 4x4 i SUV-ów. Dzięki temu miejskie samochody są nie tylko ładne, ale również praktyczne oraz bezpieczne.

 

Współczesne kobiety prowadzą aktywny tryb życia, więc szukają w samochodach wielofunkcyjności. Potrzebują już nie tylko wygodnego samochodu do przemieszczania się lub wożenia dzieci, ale szukają modeli, które pozwolą im dodatkowo wyjechać na weekend za miasto lub mają na tyle dużo miejsca, aby pomieściły całą rodzinę wraz z bagażami podczas wakacyjnego wyjazdu. Ważna jest również kwestia wyglądu. Samochód nie może być nudny i przeciętny, natomiast musi być oryginalny, ciekawy i powinien przyciągać uwagę, ale równocześnie powinien zachować nutę dyskretnej elegancji. Wszystkie modele SsangYong mają niepowtarzalną stylistykę, dzięki czemu wyróżniają się na tle innych marek.

 

Kobiety chcą się czuć w swoich samochodach dobrze oraz bezpiecznie, dlatego coraz częściej wybierają samochody SsangYong. Dodatkowym atutem samochodów marki SsangYong jest elegancka, a zarazem dynamiczna stylistyka nadwozia oraz przemyślane w każdym szczególe wyposażenie. Samochody SsangYong cieszą się dużą popularnością wśród polskich aktorek - Joanna Kurowska z szerokiej gamy modeli wybrała Tivoli, a Anna Powierza jeździ XLV. Oba modele są eleganckie z ładną stylistyką, a równocześnie są pojemne, wielofunkcyjne, dynamiczne i posiadają bogate wyposażenie,  a to wszystko w rozsądnej cenie. 

 

 

 

 

 

www.ssangyong.pl

 

www.facebook.com/SsangYongPolska/?fref=ts

 

Komentarze (0)
Zdrowe odżywianie ze SpokoBox

 Dieta pudełkowa to już nie tylko catering dla zabieganych, ale od jakiegoś czasu to zdrowe i zbilansowane posiłki w rozsądnej cenie, ułożone przez dietetyków i dostosowane do indywidualnych potrzeb zamawiającego.

 

 

 

 

Na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że przygotowanie zdrowego posiłku w domu opłaca się znacznie bardziej, ale każdy kto zainwestował w wizytę u dietetyka i próbował sam w domu przygotowywać posiłki według wytycznych, wie jak ciężko utrzymać taką dietę. Zakupy, gotowanie i po kilku dniach pozostaje jedynie wspomnienie wizji zdrowego odżywiania. Oszczędność czasu i wygoda nie są aktualnie głównymi kryteriami wybierania pudełkowej diety. Świadome odżywianie i zrównoważona dieta dostosowana do trybu życia, a nawet chorób ma zbawienny wpływ na równowagę metaboliczną. Dzięki dobrze dobranej diecie pudełkowej SpokoBox można chudnąć bez głodzenia organizmu, nawet przy chorobach autoimmunologicznych takich jak niedoczynność tarczycy, Hashimoto czy insulionooporność, która jest pierwszym krokiem do cukrzycy, chorób serca, raka czy przewlekłego stanu zapalnego.

 

Znane gwiazdy i celebrytki coraz częściej przyznają się do przewlekłych chorób tarczycy i otwarcie mówią o złych doświadczeniach z poprzednimi dietami. Dlatego nikogo nie dziwi, że Anna Powierza (aktorka i modelka) czy Dominika Ostałowska (aktorka telewizyjna, filmowa i teatralna), o których ostatnio było głośno właśnie przez walkę ze zbędnymi kilogramami, postawiły na zbilansowaną dietę z cateringiem SpokoBox.

 

Obie aktorki postanowiły zadbać o swoje figury w sposób zdrowy i zrównoważony, aby w optymalny sposób się odżywiać się. Dzięki odpowiedniej diecie jaką zapewnia SpokoBox, obie aktorki mogą osiągnąć wymarzoną figurę w zdrowy sposób, bez efektu jo-jo. Dodatkowo dzięki zaskakującej różnorodności posiłków jakie oferuje catering SpokoBox organizm będzie zaopatrzony we wszystkie niezbędne witaminy i mikroelementy, a co za tym idzie poprawi się między innymi również kondycja włosów, paznokci i skóry.

 

Podsumowując: warto zainwestować w pudełkową dietę SpokoBox, nie tylko ze względu na osiągnięcie i utrzymanie pożądanej wagi, ale właśnie ze względu na optymalne i zróżnicowane odżywienie organizmu.

 

 

 

www.spokobox.eu

 

www.facebook.com/SpokoBoxCateringDietetyczny

 

Komentarze (0)
Trend alarm – kolor beżowy SU unusual woman

 

 

 

Zaletą odcieni beżowo-cielistych jest to, że są uniwersalne i dobrze komponują się praktycznie z każdym innym kolorem.

Mogą stanowić kolor przewodni stylizacji, jej bazę lub ograniczyć się tylko do dodatków. Najlepszym towarzyszem kolorów beżowych będą wszelakie odcienie niebieskiego: od błękitu, przez pastelowy, aż po ciemny granat. Stonowane, ale bardzo ciekawe zestawy można uzyskać łącząc beżowy z szarością, pudrowym różem czy bielą.

Odcienie beżowe i cieliste są dobrą bazą do wyeksponowania mocnych i wyrazistych kolorów. Zatem świetnie bedą wyglądały w zestawieniu z  czerwonym, pomarańczowym, zielonym, różowym, a nawet żółtym.

Sporo ubrań w modnych odcieniach beżowego jest w najnowszej kolekcji SU unusual woman. Modele z kolekcji SU wiosna 2017 są ponadczasowe, ponieważ są stylowe, kobiece i wysmakowane, a dzięki świetnej jakości materiałom i doskonałemu odszyciu zagoszczą w szafie na wiele sezonów.

Warto więc uzupełnić swoją szafę o ubrania w odcieniach beżowo-cielistych. Zresztą zobaczcie sami jak beżowy łączy się z innymi kolorami:

 

 

www.moda-su.pl

www.facebook.com/suunusualwoman

Komentarze (0)
Chroń swoje oczy w zgodzie z najnowszymi trendami.

 Okulary przeciwsłoneczne podobnie jak odzież, buty, czapki czy torebki mają swoje trendy i modę. Warto więc przyjrzeć się najnowszej kolekcji francuskiej projektantki CAROLINE ABRAM.

 

Przedwiośnie to czas kapryśnej pogody, ale niech nikogo nie zwiedzie brak ostrego słońca w kwestii ochrony oczu. Nawet przy pochmurnym niebie lub nieśmiało wyglądającym zza chmur słońcu warto sięgnąć po okulary przeciwsłoneczne. Ochrony wymagają wszystkie części oka: soczewka, siatkówka, spojówka, rogówka, a nawet powieka. No i nie ma co ukrywać, że im mniej marszczy kobieta oczy przez słońce - tym mniej ma zmarszczek, które potocznie nazywamy 'kurzymi łapkami.

 

Na szczęście już dawno mamy za sobą czasy nudnych okularów, które za zadanie miały jedynie chronić oczy przed szkodliwym promieniowaniem UV (szczególnie UV-A w zakresie od 315 do 400 nm). W okularach przeciwsłonecznych CAROLINE ABRAM, dobrej jakości szkła idą w parze z modnym, a równocześnie ponadczasowym wzornictwem.

 

Ponieważ okulary przeciwsłoneczne są dobierane tak, aby były dopełnieniem stylizacji, to mało która kobieta posiada tylko jedną parę. Często to właśnie okulary przeciwsłoneczne są przysłowiową wisienką na torcie w stylizacji.

 

Okrągłe, owalne, kwadratowe, w kształcie kocich oczu czy skrzydeł motyli aktualnie w ofercie CAROLINE ABRAM nie tylko kształt, ale również kolor i faktura przykuwają uwagę. Najnowsze modele zachwycają niespotykanym połączeniem barw oraz niesamowitą wyobraźnią, wyczuciem, świeżością i kobiecością.

 

Zresztą zobaczcie sami:

 

 

 

 

http://www.opticcollet.pl/tiffany.html

 

http://www.opticcollet.pl/pandora-5.html

 

http://www.opticcollet.pl/pandora-iv.html

 

http://www.opticcollet.pl/rhoda.html

 

http://www.opticcollet.pl/ranya.html

 

http://www.opticcollet.pl/georgia.html

 

http://www.opticcollet.pl/melissa.html

 

http://www.opticcollet.pl/odile.html

 

Komentarze (0)
Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint w Krakowie

 Od wielu lat 8 marca jest traktowany jako dzień dedykowany Kobietom. Czasy siermiężnych obchodów z goździkiem i tulipanem w tle minęły, ale kobiety, choć samodzielne, ambitne, nowoczesne, pracujące, nadal chętnie korzystają z okazji do świętowania, zwłaszcza jeśli jego forma ma tak oryginalną formułę, jaką kreuje sieć Accor Hotels Mercure Fashion Night.

 

Przestrzeń Mercure Kraków Stare Miasto przy ul. Pawiej w opinii Klientów budzi zachwyt, nie tylko jako miejsce hotelowe, wygodne, z komfortową przestrzenią, ale też jako miejsce oryginalnych spotkań. Na jedno z nich pod nazwą Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint zaproszono Klientki sieci Accor Hotels

 

 do  udziału w wydarzeniu,  jak w  światowej stolicy mody.

 

            Projektantka Dorota Goldpoint, zaproszona do projektu przez sieć hoteli Mercure, specjalnie na tą okazję przygotowała pokaz slow fashion, prezentując najnowszą  kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 o nazwie Siła wolności. W drugiej części wieczoru poprowadziła swój autorski wykład must have, na bazie zaprezentowanych wcześniej modeli. Ten punkt programu cieszył się największym uznaniem gości, wśród których można było wypatrzeć liczne gwiazdy: Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko, oraz dziennikarzy, fotoreporterów i stylistów. Gospodynią wieczoru była Monika Zamachowska, o choreografię zadbał Jarek Szado, którzy wspólnie z Projektantką zebrał liczne gratulacje po zakończeniu pokazu.

 

   

 

 

            Wydarzenie modowe Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint należy uznać za bardzo udany projekt. Szczególne podziękowania należą się pomysłodawcom, czyli sieci Accor Hotels oraz gospodarzowi, hotelowi  Mercure Kraków Stare Miasto, w nadziei na możliwość kolejnych tak wytwo-rnych spotkań.

 

 

 

Komentarze (0)
Hotele Mercure - informacja prasowa

Hotele Mercure  to idealne połączenie magii i unikalności miejsc z profesjonalizmem.

 

 

Goście  zyskują więcej, niż tylko przystań z wysokim poziomem usług hotelowych.  Czerpią siłę, poznają i odczuwają lokalny klimat , smakując regionalnych  potraw. Indywidualny klimat miejsca powoduje , że nie tylko aktywnie i ciekawie spędzając czas, ale również, że chcą zobaczyć i poznać więcej.

 

 

 

Hotele Mercure  to 70 magicznych miejsc, klimatycznych hoteli położonych  w dogodnych lokalizacjach, często w centrum miasta, nad morzem lub w górach. Tajemnicą sukcesu sieci Mercure jest połączenie charakteru miejsca, w tym elementów wystroju wnętrz, doboru wyposażenia, menu i czynnika ludzkiego, zaangażowanych pracowników, którzy swoimi  działaniami podkreślają moc, ciekawość miejsca, wyjątkowości społeczności, którą Klienci mogą poznać,  wzbogacając tym samym swoją wiedzę i doświadczenia.  To za sprawą  pracowników hotele Mercure  tak bardzo się wyróżniają. Ich aktywność , ukierunkowana na walory  lokalnego życia wzbogaca atmosferę, w której przebywają Klienci. Standardem jest bardzo bliska współpraca z lokalną społecznością, angażowanie się w różnego rodzaju aktywności  kulturalne, kulinarne i  modowe. To sprawia, że miejsca te są jeszcze ciekawsze, a Klienci  hoteli Mercure mają okazję  zasmakować niepowtarzalnego lokalnego  klimatu , nie rezygnując nawet na chwilę z profesjonalnej obsługi.

 

Klienci hoteli Mercure  zawsze odpoczywają, pracują w otoczeniu kreatywnych, inspirujących ludzi, gotowych spełnić  ich oczekiwania, przewidzieć potrzeby, właściwie zareagować. Zapraszamy do świata hoteli Mercure.

 

 

 

Link do materiału filmowego:

 

http://www.epresspack.net/dossier-de-presse-mercure-hotels-in-harmony-with-people-and-places/

 

 

 

Kontakt:

 

 

 

Grupa Hotelowa Orbis

 

Agnieszka Kalinowska Brand PR, Events Manager GH Orbis

 

tel. (+48) 22 829 35 48

 

e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

 

 

 

Agencja PR:

 

PRomotion Instytut Events Marek Lenart

 

Anna Szymczak

 

tel. kom. (+48) 601 88 44 27

 

e-mail: anna.szymczak@promotioninstytut.com

 

 

Komentarze (0)