iWoman.pl iWoman.pl

przejdź do listy blogów przejdź do serwisu

LogowanieRejestracja

Nonszalancka elegancja w najnowszej kolekcji SU unusual woma

  

Najnowsza kampania wizerunkowa SU unusual woman jest niezwykle świeża i dynamiczna. Zachwyca subtelnością koronek i falban, królują w niej pastelowe kolory, romantyczne kwiaty oraz ciekawe wzory. Jest więc elegancko i klasycznie, a zarazem delikatnie i jak zwykle kobieco. Można śmiało powiedzieć, że ta kolekcja jest idealnym połączeniem prostej, klasycznej formy z elementami subtelnej ekstrawagancji.

 

Przykuwającymi motywami są misterne drapowania i kuszące wycięcia, które są  nonszalancką mieszanką aktualnych trendów z światowym szykiem. Wyszukane i klasyczne kroje przeplatają się z romantycznym i dziewczęcym stylem, tworząc w ten sposób stylizacyjny majstersztyk. Śmiało można powiedzieć, że kolekcja jest elegancka, a zarazem eteryczna i kobieca. Wszystkie ubrania charakteryzują się wyjątkową estetyką i jakością wykonania oraz wysokiej jakości tkaninami. Kolekcja adresowana jest do kobiet, które szukają światowych trendów w u polskich projektantów, a równocześnie przywiązują wagę do jakości i wygody.

 

 

 

www.su-online.pl

 

www.facebook.com/pg/suunusualwoman  

 

Komentarze (1)
Backstage sesji Nessi

 Marka obuwnicza Nessi przygotowuje się intensywnie do nadchodzącego sezonu. Kolekcja jesień 2016/zima 2017 promowana będzie pod nazwą Miejskie sytuacje i w takich też plenerach odbyły się zdjęcia do wizerunkowej sesji zdjęciowej na nadchodzący sezon. Tym razem producent sesji wybrał plenery Warszawy, które wdzięcznie wpasowały się w koncepcję zdjęć.

Modelki w osobach Agaty Steczkowskiej i Marysi Markiewicz dzielnie zniosły pracę w 40 - sto stopniowym upale, a dodać należy, że pracowały w zimowych stylizacjach (autorstwa Jarka Szado).

Płaszcze, tuniki i zimowe sukienki pojawią się w towarzystwie wybornych dodatków, których nie może zabraknąć w żadnej miejskiej sytuacji: torebki Gawor Collection, biżuteria Modern Silver, okulary Caroline Abram / Optic Collet, zegarków Lorus. Kosmetyki do sesji zapewniła marka Glazel Visage.

Na finalne efekty sesji wizerunkowej przyjdzie nam poczekać do oficjalnej premiery kolekcji butów Nessi Miejskie sytuacje, ale już dziś warto zobaczyć co piszczy w modzie obuwniczej na nadchodzący sezon. Tak po prostu, dla ochłody.

Producentem sesji jest Promotion Instytut/Nowy Showroom.

 

Komentarze (0)
Relacja z prezentacji nowej kolekcji butów marki Nessi

 Niewątpliwie długi czas smutnawej aury, która trochę jest jesienią, a trochę zimą, wzmógł w nas potrzebę świeżości, koloru i powiewu wiosny. Takie atrakcje zapewniła nam marka obuwnicza Nessi, która w miniony czwartek w Nowym Showroomie na warszawskim Powiślu zaprezentowała swoją ofertę obuwniczą na sezon wiosna/lato 2016. Najnowsza kolekcja nosi nazwę Flowers power i jest bardzo bogata kolorystycznie oraz różnorodna w modelach.


Nessi jest obecne na rynku obuwniczym prawie 10 lat. W tym czasie wypracowało sobie opinię producenta, który zaopatruje swoje Klientki w buty nie tylko modne, ale przeze wszystkim wygodne, dlatego bazą kolekcji wiosna/lato 2016 są różnokolorowe mokasyny, baleriny, slip ony, wykonane z najwyższej jakości skór i zamszów, łączonych z ekstrawaganckimi dodatkami. Wiele modeli wykonanych jest z tłoczonych i dziurkowanych tkanin, w najmodniejszych kolorach złota, miedzi i srebra.


Największym zaskoczeniem dla gości , którzy licznie przybyli na premierową prezentację, były modele na obcasie i szpilce, które w tym sezonie w stopniu znacznie szerszym niż w poprzednich latach stanowią wyborne uzupełnienie casualowej oferty Nessi. Sandały wykonano z niezwykłą starannością o detale, wyważenie proporcji i dbałość o wygodę użytkowniczek. Mnogość modeli spowodowała, że obecni na prezentacji nie mogli zdecydować się na wybór jednego, preferowanego modelu.


Kolekcję Flowers power obejrzały stylistki i redaktorki czołowych tytułów prasowych i internetowych, prezentujących najnowsze trendy modowe oraz liczne grono znanych z ekranów Pań: Małgorzata Pieczyńska, Maria Pakulnis, Monika Zamachowska, Anna Popek, Wiganna Papina, Aleksandra Kostka, Małgorzata Ohme, Aneta Teodorczuk - Perchuć, Aleksandra Mikołajczyk, Joanna Kurowska, Marzena Kawa, Milena Rostkowska - Galant, Monika Brochacka - Goździalska, Anna Męczyńska, Klaudia Wiśniowska , Ewa Mielnicka - ambasadorka marki oraz Jarosław Szado.


Partnerami byli: Pure Home Perfume, Diu Vitam, Balneokosmetyki, Malinowe Hotele.
www.nessi.com.pl
www.facebook.nessi.com.pl

Komentarze (0)
JAPAN MEETS EUROPE

Kiedy Japonia spotyka Europę może powstać jedynie coś niezwykle oryginalnego.
Taka jest właśnie nowa linia torebek Joanny Kruczek inspirowana japońską gejszą.
Specjalnie dla Was odkrywamy jej tajemnice

Sztuka i człowiek, od których słów nazwę wzięła japońska gejsza, zawsze były nieodłączną inspiracją dla projektantki - Joanny Kruczek. Piękna, wykształcona, świadoma swojej wartości kobieta zawsze była wyzwaniem dla twórców, bo takie właśnie kobiety kochają torebki Joanny Kruczek.


To prawdziwe dzieła sztuki mówiono o japońskich pięknościach. Nic dziwnego więc, że nowa linia torebek projektantki, inspirowana gejszą, jest właśnie taka.


Na szczególną uwagę zasługuje torebka w kształcie klucza wiolinowego, która z pewnością będzie niezwykle oryginalnym symbolem tej wiosny.


Kolejne propozycje to bardzo kobiece, wysublimowane, w łagodnym odcieniu koloru pantone na wiosnę 2016 projekty torebek i saszetek. Proste, w połyskliwym różu kopertówki, z minimalnymi, srebrnymi zdobieniami odświeżą niejedną stylizację. To one właśnie ukrywają się pod nazwą gejszy.


Modne kształty worka, z delikatną rączką i charakterystycznymi sznureczkami w formie piór, z pewnością będą znakiem rozpoznawczym projektantki w tym sezonie.
Zdecydowanie czuć zapach miłości w powietrzu i w projektach Joanny Kruczek...

Całą twórczość Joanny Kruczek można podziwiać na www.joannakruczek.com

W stylizacjach wykorzystano:

1
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
kolczyki: Jubistyl, www.jubistyl.pl
zegarek: Delbana, www.classicwatch.com.pl;
buty: Jimmy Choo;
marynarka: Balmain;
sukienka: Zara;
cień: MAC

2
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
zegarek: Doxa, www.classicwatch.com.pl;
szal: Louis Vuitton;
okulary: Stella McCartney;
biżuteria: Guess

3
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
zegarek: Doxa, www.classicwatch.com.pl;
sweter: Chanel;
koszula: Dorothy Perkins;
buty: Dolce&Gabbana;
kolczyki: Chanel

4
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
spodnie: Giorgio Armani;
szal: Valentino;
buty: Giuseppe Zanotti;
zegarek: Michael Kors;
rękawiczki: Valentino;
perfum: Chanel

5
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
koszula: Gucci;
spodnie: Stella McCartney;
buty: Christian Louboutin;
kolczyki: Dolce&Gabbana;
perfum: Versace

6
torebka: Joanna Kruczek, www.joannakruczek.com;
marynarka: Giorgio Armani;
bluzka: Giorgio Armani;
spódnica: Dolce&Gabbana;
buty: Gianvito Rossi;
pierścionek: Guess;
paleta: Sephora 

Komentarze (0)